Afspraak

  • Let op!

    Bij het boeken van een afspraak met YourSkinTherapist gaat u akkoord met de algemene voorwaarden:

    Voor het maken van een online afspraak dient een aanbetaling gedaan te worden.
    Deze zal in mindering gebracht worden op de dag van de behandeling.  

    - Als u doorverwezen bent door en arts dan kunt u een email sturen naar info@yourskintherapist.nl met daarin de hulpvraag en u telefoonnummer. Of u kunt een appje sturen naar 0657173165. Wij nemen dan contact met u op voor het inplannen van een vrijblijvend intake gesprek.

    - Komt u voor het eerst bij ons en heeft u vragen over een bepaalde behandeling, prijs, verzekeringsvoorwaarden dan kunnen we u ook inplannen voor een vrijblijvend intakegesprek. Stuur een mailtje naar info@yourskintherapist.nl met daarin u hulpvraag en u telefoonnummer of stuur een appje naar 0657173165. Wij nemen dan contact met u op om een intake in te plannen.
    Een intakegesprek is een kort gesprek waarin we u huid/aandoening bekijken en u vragen beantwoorden. U wordt niet behandeld tijdens deze afspraak!

    - Weet u al wel welke behandeling u wilt ondergaan dan kunt u onderaan deze pagina kiezen voor afspraak inplannen. Na het inloggen kiest u de optie nieuwe behandeling inplannen. U ziet een lijst met behandelingen waar u uit kunt kiezen.

    - Lukt het allemaal niet of komt u er niet uit mail of app ons dan even met het probleem, dan lossen wij het voor je op.


    Geen voorkeur, op advies gezichtsbehandeling

    Wanneer u geen idee heeft welke behandeling het
    beste voor u is, kunt u ook voor ''geen voorkeur, behandeling op
    advies”
    selecteren. In dat geval kan de specialist samen met u een
    behandeling uitkiezen op basis van uw persoonlijke voorkeur.

  • Afspraak verzetten/ annuleren

    Indien u 24 uur of korter van
tevoren uw afspraak wilt verzetten of annuleren dan zijn wij genoodzaakt om de aanbetaling per
gereserveerde behandeling in rekening te brengen.
Doordat de afspraak kort voor aanvang wordt verzet hebben wij geen tijd meer om
die tijd een andere invulling te geven. U houdt dan een plek vast voor iemand
anders.

    U kunt uw afspraak wel kosteloos verzetten/annuleren indien
dit minimaal 24 uur van te voren wordt doorgegeven. 
    We willen alle klanten gelijk behandelen en
daarom zijn op deze regels geen uitzonderingen mogelijk.
    Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor ziekte, files, autopech, kinderen, overlijding, verkeerd doorgegeven data e.d. 
    Wij hebben veel begrip voor uw situatie, maar verwachten ook begrip en respect voor
onze situatie waarin wij terechtkomen bij annuleringen. Aanbetalingen kunnen daarom niet teruggevorderd worden.

    Wil je een afspraak verzetten of annuleren? Klik dan op de button afspraak verzetten.