Klachtenprocedure
Heeft u een klacht? Dat is jammer. Bij YourSkinTherapist wordt de volgende klachtenprocedure toegepast.
- Ga met u zorgverlener in gesprek over uw klachten. Het is goed mogelijk dat hij/zij niet beseft dat u ontevreden bent en waarover. Er kan sprake zijn van een misverstand. Vaak leidt zo’n gesprek al tot een oplossing. We zullen ons best doen om er samen uit te komen.
- Indien u niet tevreden bent over de oplossing kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris staat u dan te woord. Deze klachtenfunctionaris neemt contact op met de zorgverlener wanneer ze uw klacht uitgebreid hebben gedocumenteerd. Klik hier (https://secure.kwaliteitsregisterparamedici.nl/klp/default.aspx) om naar de website van het klachtenloket paramedici te gaan.
- Wanneer de geboden oplossing nog steeds niet naar uw ens is gaat u naar de
geschillencommissie. Zij onderzoeken de kwestie en doen een bindende uitspraak.
Voor meer informatie, het meldformulier, uitleg over de procedure of bij vragen, kunt u ook het klachtloket benaderen.
Mail: info@klachtenloketparamedici.nl
Tel: 030-310 09 29 bereikbaar van ma t/m vr 9:00 tot 12:30)